dimecres, 25 de març del 2009

Música al taxi

Fa dies que tinc una mica oblidat aquest bloc. Hi retorno encara que probablement la cadencia seguirà sent espaiada.

Avui és el torn per a la música al Portfolis. Llegireu poc i escoltareu molt bona música de molt bons grups en enregistraments realitzats, a on? Doncs dins un taxi; efectivament és així. El més sorprenent és observar la categoria dels grups que han col·laborat en aquesta fantàstica iniciativa que es dóna a conèixer a través de la web http://www.blackcabsessions.com/. Impressionanat Micah P. Hinson, per cert, demostrant que no calen masses coses per fer música; quatre acords i una excepcional veu, "res més".

Doneu-hi una ullada a veure què us sembla.

7 comentaris:

Nuria ha dit...

Que buenas ideas que tienen algunos, y que buen ojo otros para encontrar los webs.
Está superguapo, y cuando abrió la boca el Micah me dejó supersorprendida, como que nunca hubiera imaginado que de ese tío tuviera una voz tan poderosa.
Mu güeno, si señós.

Josep M ha dit...

Efectivamente es un crack. Y eso que el tipo no ha tenido una juventud nada facil. Tengo sus magnificos discos en mp3; te los paso cuando nos veamos. Por cierto, tú que eres cinéfila, mírate "The visitor"; creo que te gustará. Besos.

Anònim ha dit...

bichi!

MCA ha dit...

SMB IT Supportduravit starck

I like this post

Unknown ha dit...

12321412rf2rf

Unknown ha dit...

excelente idea, considero en lo personal que tienes mucha razón no hace falta de mucho para crear música solo es la creatividad y espontaneidad que da letra. añadiéndole a eso la melodía.

Unknown ha dit...

Excelente blog, este tipo de contenido si que entretiene sigue asi.

http://cholletes.com/blog_de_chollos